![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Varsinaiselle hupiakulle ymmärrän tuon erottamisen.
Yleensä vinssiä kuitenkin käytetään koneen käydessä samaan aikaan. Kun akkujen jännite laskee vinssatessa liikaa, niin bensakoneen puola ei saa kipinää syntymään ja kone alkaa pätkiä. Tämän huomaa helposti. Dieselissä saattaa tulla äkkistoppi pysäytyssolenoidin kanssa. Joka tapauksessa vinssauksen aiheuttaman sähkökuorman loppuessa jännite nousee aivan riittävästi koneen käynnistymiselle. Jos vinssi käyttää sähköä vain "hupiakusta", niin silloin vinssaaminen loppuu helposti tuon akun kuivumiseen. Ajoakussa olisi sähköä, mutta sitä ei saa vinssille. Onko tämä edes järkevää? T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Akun koko? | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.03.2007 09:58 |
Lisä akun laitto.. | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 102 | 10.01.2006 08:37 |
Kahden vaiheila | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 26.06.2004 13:16 |
Akun poisto | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 27.05.2003 15:10 | |
Nyt olen kahden lapsen äiti | Santeri | Rakas Päiväkirja | 0 | 21.01.2003 13:16 |