![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ei tehtaan laitos vaan joku on viritellyt siihen VWn kutostdiisselin. Oletin, että olisi alkujaankin dieseliautomaatti ollut, mutta ei kai sitten.. ![]() Siinäpä tuota kakkosvaihdetta tarvisikin kun ei ole turbosta apua kiihdytysvaiheessa kun heittää kolmosen silmään ja vauhtia 40-50 ja kiekat jotaa 1500-2000. Mulla oli joskus muinoin wagoneeri FIATin 3,5 dieselillä+ 5v-manuaalilla eikä se ainakaan varmasti yhtää huonommin kiihtynyt, vaikka paljon raskaampi kaara olikin... Nooh kai tuohonkin joskus jytympi kone kävelee vastaan... arvi
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jeepin automaatista/turbiini lukosta | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.04.2008 19:19 |
| ZF-automaatista | RankkaAnkka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.12.2007 20:39 |
| Pikku kakkonen | L-200 | Chit-Chat | 12 | 03.09.2007 19:58 |
| Jeepin vanne kysymys??? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.08.2004 08:46 |