Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.02.2007, 09:40
arvi arvi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.03.06
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 31
Perusasetus

Ei tehtaan laitos vaan joku on viritellyt siihen VWn kutostdiisselin.
Oletin, että olisi alkujaankin dieseliautomaatti ollut, mutta ei kai sitten..

Siinäpä tuota kakkosvaihdetta tarvisikin kun ei ole turbosta apua kiihdytysvaiheessa kun heittää kolmosen silmään ja vauhtia 40-50 ja kiekat jotaa 1500-2000.

Mulla oli joskus muinoin wagoneeri FIATin 3,5 dieselillä+ 5v-manuaalilla eikä se ainakaan varmasti yhtää huonommin kiihtynyt, vaikka paljon raskaampi kaara olikin...

Nooh kai tuohonkin joskus jytympi kone kävelee vastaan...

arvi




Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeepin automaatista/turbiini lukosta vepele Tekniikka & Jutustelu 4 07.04.2008 19:19
ZF-automaatista RankkaAnkka Tekniikka & Jutustelu 4 15.12.2007 20:39
Pikku kakkonen L-200 Chit-Chat 12 03.09.2007 19:58
Jeepin vanne kysymys??? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 12 30.08.2004 08:46


Sivu luotu: 09:35 (GMT +2).