![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Vauhti nousi liki kuuteenkymppiin, jengat kai noin 4000, mutta eipä vaihtanut...Kokeilin sitten myös D-asennolla polkasta kaasun pohjaan n. 60km/h vauhdissa eikä se edes vaihtanut kolmoselle
![]() -Kickdaunisäätö? Siinä on sellanen pieni musta muoviloota (säätövastus?), minkä vipu on yhteydessä kaasuun, sekin ehkä voisi olla sökö? Voisiko tuon automaattilootan toimintaa koittaa ohjata väliaikaisesti pikku hyppylankapatentilla? -arvi- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeepin automaatista/turbiini lukosta | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.04.2008 19:19 |
ZF-automaatista | RankkaAnkka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.12.2007 20:39 |
Pikku kakkonen | L-200 | Chit-Chat | 12 | 03.09.2007 19:58 |
Jeepin vanne kysymys??? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.08.2004 08:46 |