![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
No mä oon (ehkä) oppinut jo että
- ei kannata Hiltillä vetää betoniseinään kaapelille menoaukkoa ilman suojalaseja -> silmät muurautu umpeen ja äiti ei tunnistanu tytärtään muutamaan päivään mutta kaapelit tuli vedettyä - kannattaa tarkistaa sirkkelin terän kiinnitys, kun alkaa kuulua epämääräistä kolinaa eikä aatella että no mä äkkiä nämä muutaman rungon vielä katkon -> terä lensi kohtuullisella vauhdilla takavasemmalle ja koivun kylkeen jämähti, haalarista repes pala hihasta mukaan - ei kannata mennä ottamaan kiinni karannutta outoa ajokoiraa -> roikkui ranteessa hetken, lääkäri laski 9 syvää ja muutaman pienemmän puremahaavan, kaksi sormea jatkuvasti turtana edelleen - kannattaa tarkistaa tikkaitten kiinnitys kun kiipeää 20 m korkean savupiipun päähän -> ei ne ihan kokonaan irronneet - ei kannata antaa pudottaa kaksisataa kiloa painavaa laitekaappia jalkapöydälle -> viikko sauvakävelyä -kannattaa katsoa mihin astuu kun purkaa hirsimökkiä -> 5-metristä hirttä kun kannettiin kaksisteen olkapäillä niin rinteessä kaveri horjahti, pakko valita kaatuako sen hirren alle ja lytätä pää vai antaako polven nuljahtaa -> leikkuupöydälle ,kaks kuukautta saikkua (kiva ku oli lämmin kesä...arvatkaa kumman vaihtoehdon valitsin) - ei kannata ottaa rikkinäisellä hanskalla kiinni just ahjosta otetusta puukonterästä -> no ei paha ollenkaan loppujen lopuksi - kannattaa laittaa hydraulitunkkia käyttäessä jokin varmistus -> kämmenselästä ja sormista lähti nahka kun vetaisin käpälät pois autonpohjan ja montun reunaraudan välistä - ei kannata katkoa tylsällä moottorisahalla oksia yhden käden otteella -> rukkanen risaksi ja kämmenselkä auki - kannattaa siivota lumet ja jäät pois auton katolta ennenkuin sinne kiipeää -> ei kiva maata kylmässä hangessa oottamassa että tunto palais jalkoihin - akku räjähti Suikasta mutta eipä tullu hapot silmille! Tuossa on vajaan vuoden saldo. Mitä nyt tässä äkkiä tuli mieleen ![]() On tässä muutaman kerran tullut todettua kuinka hyödyllistä on asua terveyskeskuksen naapurina ![]() "....Jos viittisit olla koskematta mun puukkoon ja haulikkoon...pysyt pitempään terveenä..." Edited by - Rainy on 25/01/2007 15:28:16 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aikuisena opittua. | Cental73 | Chit-Chat | 20 | 04.07.2007 20:41 |