Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 19.01.2007, 18:57
longfiedteam longfiedteam ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.07.04
Viestit: 283
Perusasetus

olikohan tapsa4x4 broidin pomolla tommonen auto, se kestänyt edes UUTENA SILLÄ automaatti vaihteisto hajosi, oli kuulemma 1500kg kärry perässä.kaksi kuukautta sitä merkki liikkessä yrittivät korjata monta kertaa sai kuntoon ja 100km päästä hajosi vaihteisto uudestaan.ilmeisesti uutenakin on on aika paljon kone ja laatikko vikoja takuu töinä. (NYKYÄÄN JOHTAJA AJAA AUDILLA.) itekkin muistan kun on joskus ollut porukoilla uusi
rooveri niin ei sillä 60tkm enempää päässy ettei konetta olis kahteen kertaan rempattu!!!!!!
VAIKKA uusissa autossa onkin takuu.., mutta jos auto ON korjaamolla yli 2kuukautta vuodesta ja elanto on auton käyttövarmuudesta kiinni niin.... "miksi hakata päätä seinään"..

vielä jos lämpimistä oloista tuo jonkin nyky tietokone ohjatun auton pitää se mahdollisesti päivittää suomen oloihin,
sillä eräässä UUDESSA autossa tutkittiin hämärää vikaa useita viikkoja..vika diagnoosi ei ilmoittanut mitään vikaa
auto ei kuitenkaan toiminut pakkas asteilla ollenkaan, moottori saattoi sammua heti pakkasen tultua. vastakun auton oma tietokone järjestelmä yhdistettii tehtaan tietokoneeseen vika selvisi. auto"luuli olevansa juurikin kuwaitissa tai dubaissa" jossa ei pakkaskelejä ilmeisesti juuri ole..

autoista on olemassa myös vikasarjoja euroopasta ,jossa selviää miljoonien autojen tilastotietojen perusteella mikä auto on toista varmenpi kulkupeli ja vähempi vikaisempi .adac ,tyv,ymm.katsastus tietoja olemassa tuolla www.hs.fi (eli helsinginsanomat)

AUTOJEN VIKASARJA
HENKILÖAUTOJEN MALLIKOHTAISIA VIKOJA

Land Rover Discovery


Moottoriviat


Öljyvuotoa moottorin öljynpaineanturista ja venttiilikopan tiivisteistä.
Kampikammion huohotusventtiilin tiiviste on vaihdettava 40 000 kilometrin välein. Jos suodatin on tukossa, moottori voi roiskia öljyä ulos.
Mahdollisuus dieselpolttoaineletkun hankautumiseen. Korjaussarja on asennettava. Takaisinkutsu 11.8.2004.

Jarruviat


Lukkiutumattomien jarrujen anturivikoja.
ABS-pumpun vika. Takaisinkutsu 23.6.2004.

Ohjauslaitteiden ja pyöränripustuksen viat


Ohjaustehostimen pumppu vuotaa.



Edited by - longfiedteam on 19/01/2007 20:22:26
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Discovery 3 V8 HSE Tronic O/M/V Ajoneuvot 0 11.08.2007 07:21
M: Discovery Tdi -97 apoutanen O/M/V Ajoneuvot 0 02.08.2007 13:14
M: Discovery Tdi -97 apoutanen O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 09:18
M: LR Discovery -90 tunturiurho O/M/V Ajoneuvot 0 07.01.2007 18:28
Discovery saksasta vai suomesta? kokemuksia? Tekniikka & Jutustelu 4 31.05.2005 10:11


Sivu luotu: 17:11 (GMT +2).