![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Joopa joo... Vika tais löytyä. Olin jo tilailemassa Karaasista hoitoaikaa Rangelle, kun alkoi keinot loppumaan. Siinä sitten turistiin ongelmasta, kun Kimmo kysyi että olenko tarkastanut onko virranjakajan pyörrin niitattavaa mallia. Sanoin että on, mutta näytti ihan ehjältä. Kimmo sanoi, että saattaa olla pyörtimen metallilätkä hiukan irti ja resonoi tietyillä tai kaikilla kierroksilla. No minäpä katsomaan ja tosiaan se lätkä oli löysällä. Hain uuden pyörtimen Karaasista ja kas tuntuis toimivan muutaman kilometrin koeajon jälkeen! Toivottavasti toimii vielä huomennakin
![]() T: Jani |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeroon taka akselin vaihto | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.08.2005 19:35 |
akselin vaihto Nissaniin | krisu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.08.2005 08:16 |
Rangen nokka-akselin pään pultin momentti? | rangemies | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.06.2005 20:05 |
Range Roverin nokka-akselin laakereiden vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.05.2005 16:53 | |
Nokka-akselin asteet | jst-10 | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 04.01.2004 20:28 |