Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 17.01.2007, 11:34
Jeep-Antti:n Avatar
Jeep-Antti Jeep-Antti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.06
Sijainti: Anjala, .
Viestit: 311
Perusasetus

Mulla on tullut yhden kaverin kautta semmoista kokemusta Lock-Right:sta Suzuki s410 etuaksulalla, jotta murrokset ei todellakaan tykänneet siitä. Myös lukon kestävyys oli rajoilla. Useampaan otteeseen meni nuo pienet tapit poikki, jotka kytkee puolikkaat yhteen. Kyllästyi vaihtelemaan tappiloita ja teki sitten jostain vahvemmasta tavarasta itse uudet.

Vähän oli sitä mieltä, että on niin pienikokoinen tuo tasauspyörästö, jotta tulee tuontyyppinen alkuperäisen tasauspyörästön sisälle tuleva lukkoyksikkö väkisin liian kevyeksi rakenteeltaan.

Pienillä pyörillä voi tietysti kestää ja varovaisella käytöllä. Pyörät linkussa murros antautui kyllä todella helposti. Orggis moottorilla paikallaan vedätettäessä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
detroit truetrack etuperään......... lepoantti Tekniikka & Jutustelu 34 13.09.2017 09:44
O: patukan kitkalukko etuperään JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 15.12.2006 22:12
M: Lock Right (Qvick Lock) LJiihin tai Hiluxiin Rassi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 19 14.06.2006 11:46
o: Lj etuperään välitys. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.02.2006 18:37
Mistäs hj:n etuperään varaosia??? Ahma Tekniikka & Jutustelu 8 15.02.2004 09:57


Sivu luotu: 18:56 (GMT +2).