Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 17.01.2007, 07:11
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Jos ei aja paljoa maantiellä niin sit on ok. Esimerkiks Japella on Wranglerissa Detroitlocker edessä, minkä toiminta vastaa LockRightiä ja pudenvälissä se pelaa hyvin. Mutta talvisella maantiellä voi aiheuttaa vaikeuksia.
Mulle on tulossa mun Wagoneeri projektiin eteen LockRihti ja "maailman" kokemusten mukaan se antaa normaaliolosuhteissa mutkan aiheuttaman pyörien nopeuseron anteeksi ennenkuin se lataa kiinni. Se perustuu keskitapin yli pyrkiviin lukkolevyihin jotka eripuolien nopeuseronsyntyessä pyrkivät nousemaan keskitapin yli ja tällöin ne painuvat vetareissa kiinni oleviin lukkolevyihin.



Wagoneer
AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
www.ruosteenesto.eu
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
detroit truetrack etuperään......... lepoantti Tekniikka & Jutustelu 34 13.09.2017 09:44
O: patukan kitkalukko etuperään JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 15.12.2006 22:12
M: Lock Right (Qvick Lock) LJiihin tai Hiluxiin Rassi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 19 14.06.2006 11:46
o: Lj etuperään välitys. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.02.2006 18:37
Mistäs hj:n etuperään varaosia??? Ahma Tekniikka & Jutustelu 8 15.02.2004 09:57


Sivu luotu: 08:36 (GMT +2).