![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joo oli tommoinen Dodgen kasissa, eka boxi sippas aina parin minuutin käynnin jälkeen. Takuuseen uusi, sitten toimi hyvin ja toimii vieläkin.
Kyllä muuttui käynti todella paljon verrattuna kärjelliseen. Puola kannattaa vaihtaa sit samalla tehomalliin. Huono puoli tossa, että se on optinen ja ei niin varma silloin. PS: Jälkeenpäin sit kuulin, että ois saanu Moparin oman (paremman) kärjettömän melkein samaan hintaan.Rangesta en tiiä, taitaa olla ne alkuperäiset vielä huonompia. Mielestäni kannattais ettiä kuiteskin sellainen ei-optinen malli. <center>-- Hyvin vähän, tuskin milloinkaan, jos silloinkaan --</center> |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| uusi foorumilainen ja wagoneerin suunnittelua | Harju | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.08.2007 13:32 |
| Puskimen suunnittelua...(Vinssin "kidan aukko"?) | Lehis | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 09.04.2007 19:38 |
| Pikku onkelmia sytkän säädössä | Offipiru | Chit-Chat | 2 | 20.03.2007 19:13 |
| Reittien suunnittelua Rabbit Ranchilla la 26.8 | Racingrabbit | Tapahtumat | 6 | 30.08.2006 18:07 |
| Lämmityslaitteen suunnittelua ja rakentamista | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.09.2005 18:20 |