Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 09.01.2007, 23:14
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Välitys on salisburyssä reilusti järeämpi kuin roverin 4,7 (serieksestä) välitys, joka on kenties vielä heikompi kuin roverin 3,54 (rangen yms)
Vetarit ovat paksummat (1,24" vs. 1,11") sekä erilainen uritus (24 vs 10) Samat vetarit on kyllä uusimmissa rover-perissäkin.
Tasauspyörästö on salisburyssä 4:llä pikkurattaalla päinvastoin kuin uusimpia lukuunottamatta rovereissa 2:lla. Tietty myös aivan eri kokoluokassa.
Laakerit ovat salisburyssä suuremmat, tällä tosin ei taida olla muuta vaikutusta, kuin kalliimmat laakerit.
Maavara tietty häviää tuo salisburyn suuremman koon myötä, mutta varsinkin jos meinaa kärryä vetää yms rasittaa taka-akselia, on se salisbury ainoa järkevä vaihtoehto. Salisburyyn uudet laakerit ja varsinkin uusi välitys on kalliimpia, joten huonoa ei tietty kannata ostaa. Salisburyn korjaaminenkin on hankalampaa.

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana Tekniikka & Jutustelu 17 24.04.2006 19:18
kumpi parempi hj 60 vai bj 40 badboy69 Tekniikka & Jutustelu 14 07.08.2005 04:14
Defender akseli vs Salisbury pee Tekniikka & Jutustelu 5 02.07.2004 00:42
36 syytä, miksi olut on parempi kuin nainen Rudolf This And That 0 01.06.2002 02:39
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? MäIte Health 0 05.05.2002 17:56


Sivu luotu: 11:32 (GMT +2).