Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 09.01.2007, 12:31
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Pieniä ongelmia mitä voi tulla vastaan on, ettei kautta kierrosalueen tarpeeksi virtaavaa ahdinta (jota vakiovispilä hädin tuskin on) saa heräämään herkemmin kuin vaihtamalla paljon modernimpaan vehkeeseen. Pienempään ei missään nimessä kannata vaihtaa. Pakokaasun lämpömittari on viimeistään viritysten yhteydessä järki-investointi.

Säädettävä hukkaportti on muuten hyvä, mutta kiristämällä sitä liikaa loppuu sen liikevarat kesken, eikä se täyskaasulla aukeakaan tarpeeksi -> liikaa pakovastusta, ahtopainetta sekä tulta ja tulikiveä pakoventtiileille ja männille.

Onnea noin muutoin, imuilman jäähdytin on fiksu lisä jokaiseen ahdettuun moottoriin.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: HJ61:en täydellinen turbo sarja jonetzu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 28.03.2008 18:38
o; hj61 sen turbo/osia romunrassaaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.02.2008 01:22
m: toyota landcruiser hj61 turbo -89 huoltoauto toyotahilux O/M/V Ajoneuvot 2 03.07.2006 15:54
M: HJ61 -88 turbo jartsa O/M/V Muut 0 10.04.2005 11:07
M: Toyota HJ61 Turbo 3+3PA PlayBox4x4 O/M/V Muut 0 26.02.2004 21:40


Sivu luotu: 05:15 (GMT +2).