![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#38
|
||||
|
||||
|
Kaikki gps-laitteet, joita olen päässyt kokeilemaan, lähettävät dataa, vaikka yhteyttä satellitteihin ei ole. GPRMC sanomassa tuo "V" kertoo, että data ei ole validia. Vasta kun saadaan "A" aletaan käsitellä tietoa. Myös hyperterminal ohjelmalla voi kokeilla tuleeko dataa. Se näyttää kaiken mitä linjalta tulee.
$GPRMC,220516,A,5133.82,N,00042.24,W,173.8,231.8,1 30694,004.2,W*70 A validity - A-ok, V-invalid Just do it! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:Suunnistus CUP kilpuri | CorollaHT | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 10.10.2007 19:49 |
| Suunnistus Cup 2007 | Killman | Tapahtumat | 16 | 06.10.2007 19:52 |
| Suunnistus-CUP ilmoittautumiset | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 15.05.2007 07:03 |
| Off-Road Suunnistus-CUP | Paavo | Tapahtumat | 193 | 06.09.2006 08:01 |
| Hmm... suunnistus-proto? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 21.08.2006 22:17 |