Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 31.12.2006, 17:27
jonesv8 jonesv8 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.11.06
Viestit: 14
Perusasetus

Pajeron kansissa on ollu taipumusta haljeta suutin kammiosta.On joskus käynyt samoin että kansi rempassa on oikaistu kansi taso ja paine testi tehty,Mutta viikonpäästä kansi on haljennut.Kieron kannen oikaisu saattaa tehdä jännityksiä ja murtua.Kokeile kun moottori on kylmä ja ottaa syylärin korkin pois.Kun moottorin pistää käyntiin niin Veden pitäisi pysyä jäähdyttäjässä.Mutta jos kansi on halki niin vesi alkaa pulppuaan nopeasti korkin reijästä ulos.Onko vesipumpun siivapyörä alkuperäinen tai muutettu jotain siivaa?jos on niin mahdollista että vesipumppu pyörii liian lujaa ja kavitoittee ilmaa järjestelmään.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Patrol GR naftamittari lakkasi toimimasta?? RM Tekniikka & Jutustelu 1 18.07.2007 15:17
pajero jani72 O/M/V Ajoneuvot 0 19.02.2007 22:17
pajero keittää ja lakkasi lataamasta pallero Tekniikka & Jutustelu 0 31.12.2006 12:58
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32


Sivu luotu: 20:07 (GMT +2).