![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Oliskohan ajatus ollut seuraava: Erillisjousitetussa etupäässä murroksen ulkopuolinen vetarinpää tarvitsee kannatuslaakerin. Tosta löytyy Pajeron vastaava rakenne (Nissanin täytyy olla likimain samanlainen): http://www.pajero.dn.ru/pdf/sport/26.pdf Kaikkien vierintälaakerien (neula-, rulla- ja kuulalaakerit) kantokyky paranee pyörimisnopeuden kasvaessa. Jos nyt risukeula-autolla ajaa napalukot auki, niin vetari ei pyöri lainkaan siihen nysäakseliin nähden ja kaikki murrosniveleen tien epätasaisuuksista aiheutuvat voimat menevät sen paikallaan olevan laakerin läpi. Ehkä laakeri on jouduttu joskus vaihtamaan tästä syystä. Tätä pitää varmaan kysyä edelliseltä omistajalta. T, Antti
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Datsun king cap 2,5d 4wd -84 | pasi1 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.01.2007 20:21 |
m:datsun king cap 2,5d 4wd -84 | pasi1 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 08.01.2007 17:10 |
O: DATSUN KING CAB 4WD -84 OSIA!!! | mettämenijä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2006 08:22 |
O:Datsun King Cab 4wd | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.10.2006 23:09 | |
Datsun King Cab | Slantsix225 | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 17.12.2004 08:00 |