Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 14.12.2006, 14:02
Vituxman Vituxman ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.06
Sijainti: Kajaani
Viestit: 32
Perusasetus

Suutimen kasauksessa ei käytetä mitään lisäaineita, mitä nyt polttoaineessa huuhtaistaan vielä juuri ennen kasausta. Avautumispaineet pistäisi pyrkiä saamaan 5 barin tarkkuudella samaksi kaikissa.

Jos suuttimen aikoo kasata vanhoilla kärjillä, on sama olla purkamatta suutinta alunperinkään. Suuttimen toimita huononee aina kun se avataan ja vanhoilla kärjillä pitää ajaa pitkään ennen kuin ne avauksen jälkeen toimivat toimivat edes melkein yhtä hyvin kuin ennen avausta. Suosittelen siis pistämään sinne uudet kärjet, niiden hinnan saa takaisin säästyneenä polttoaineena.

Suuttimen ja kannen välissä pitäisi käyttää öljyä, kuten kaikessa mikä momtenttiin väännetään, muuten kiristys jää löysäksi. Oikea momentti on tärkeä mm. tiivistyken ja suuttimen jäähtymisen takia. Liian tiukalla oleva suutin voi ruveta puolestaan takertelemaan ja kone nakuttamaan. Uusi tiivsiteet, ne eivät ole kalliit.



Edited by - Vituxman on 14/12/2006 14:04:32
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
spottivalojen asennuksesta Heikki L Chit-Chat 11 07.03.2008 20:40
Eberpacherin asennuksesta?? jonetzu Tekniikka & Jutustelu 6 25.10.2007 05:56
O:LJ:n suuttimien paluuputkihässäkkä Kentsu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.09.2006 19:55
arb:in asennuksesta miksu1 Tekniikka & Jutustelu 1 27.07.2006 10:42
Vinssin asennuksesta? Tekniikka & Jutustelu 16 11.03.2005 22:54


Sivu luotu: 08:22 (GMT +2).