Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 10.12.2006, 17:07
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mutta miks vaihdoit huonompiin???
Paskanlatvat ne ees ollu mitkään 225:t ku possin touringit eli isompiin vaihtuvat. Tilapäinen muistivirhe.

Ovat muuten perseestä asentaa nuo nykyvalot. Paljon pikku nippeliä ja muovikilkettä.
Meni paljo kaljaa perjantaina kun ässysin niitä nokalle.
Ei ollu kaukana että särkyy toinenkin pari valoja samalle päivää <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

____________________________________
- eskimo

OffRoad Kainuu, SLCK #110
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M : Rekka Roi-Hki--Roi 2-3.1.2006 kärryn kera finvalp O/M/V Muut 7 19.12.2005 10:19
hehkut jää päälle Tekniikka & Jutustelu 12 07.11.2005 20:44
pistin kolme toweriin aika kiukkusen rekka pätkän psychobilly Chit-Chat 3 14.10.2005 15:20
Oulu - Hki rekka ym kyytiä ? pee Tekniikka & Jutustelu 4 02.03.2005 22:08
Tuli sitten Täysperävaunu rekka perään Kehä 3.lla MakeO Tekniikka & Jutustelu 80 18.06.2004 18:49


Sivu luotu: 09:56 (GMT +2).