Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #31  
Vanha 06.12.2006, 12:00
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Veikkaisin SOA:n sallivan enemmän sisäänjoustoja, kun tilaa renkaan liikkumiselle siihen suuntaan tulee enemmän, jos pohjaanlyöntikumeja ei venytetä yhtä paljon alemmas kuin akseli on siirtynyt. Myös leimatoimenpiteitä varten ohennettu ja suorempi jousipakka sallii suuremmat ulosliikkeet kuin valmiiksi käyrä pakka. Usein myös iskunvaimentimet saavat huomioita SOA:n yhteydessä.

Mitenköhän lehtijousen vääntövastus muuttuu käyryyden vaihdellessa? Tuskin se ainakaan pienenee käyryyden kasvaessa, pienimmän arvon löytyessä suorasta latasta? Jos (ja kun) näin on, kiertyy suora pakka myös paremmin osaltaan helpottaen ristijoustoja.

Nerdon tapauksessa veikkaisin asennusvirhettä. Taisin minäkin jumpata takajouset puolelta toiselle kun omia OMEja joskus kiinnittelin.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä alusta hiluxiin? tjl Tekniikka & Jutustelu 8 21.08.2007 20:30
M: hj:n vakio alusta! mitsu L200 vakio alusta + ALPO O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 07.02.2007 10:38
Mikä alusta 42:seen? kenni Tekniikka & Jutustelu 11 22.08.2006 20:48
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 22:53 (GMT +2).