Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 04.12.2006, 13:36
Jeep-Antti:n Avatar
Jeep-Antti Jeep-Antti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.06
Sijainti: Anjala, .
Viestit: 311
Perusasetus

Jepulis.. Pääakseli on vaihdettava nelivetolodjun akseliksi, uusikaan ei ihan mahdottomia maksa. Lukkoturbiinilla varustetuissa takavetoaskeissa on molemmat jaot B.O.P ja Chevy, toisaalta hyvä juttu. Ei käsittääkseni sen heikompi, kun käyttää normaalia turbiinia tai tietysti vahvempaa esim: TCI, B&M, Hurst tms..
Teetin Loimaalaisella automaattipreppaajalla itselle CJ-5:een just tuommoisen. Modifoi vielä offikäyttöä ajatellen.. ja on toiminut Buickin moottorin jatkeena Hurstin turbiinilla ainakin toistaiseksi hyvin.
Korvasin jakiksen kumityynyn Energy Suspensionin uretaanisella, jota myös suosittelen ..eikä maksa maltaita.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Blazerin etumurrosnivel kole Tekniikka & Jutustelu 6 09.08.2006 17:17
O:blazerin kääntövarsi mauno O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.07.2006 21:34
O: blazerin takaikkunalista Nutti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.07.2006 13:50
O: Blazerin (K5) takajouset yms. O/M/V Muut 7 16.09.2005 10:54
o: blazerin vaihdelaatikko O/M/V Muut 1 14.12.2004 11:19


Sivu luotu: 08:23 (GMT +2).