![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Jepulis.. Pääakseli on vaihdettava nelivetolodjun akseliksi, uusikaan ei ihan mahdottomia maksa. Lukkoturbiinilla varustetuissa takavetoaskeissa on molemmat jaot B.O.P ja Chevy, toisaalta hyvä juttu. Ei käsittääkseni sen heikompi, kun käyttää normaalia turbiinia tai tietysti vahvempaa esim: TCI, B&M, Hurst tms..
Teetin Loimaalaisella automaattipreppaajalla itselle CJ-5:een just tuommoisen. Modifoi vielä offikäyttöä ajatellen.. ja on toiminut Buickin moottorin jatkeena Hurstin turbiinilla ainakin toistaiseksi hyvin. Korvasin jakiksen kumityynyn Energy Suspensionin uretaanisella, jota myös suosittelen ..eikä maksa maltaita. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Blazerin etumurrosnivel | kole | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.08.2006 17:17 |
O:blazerin kääntövarsi | mauno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.07.2006 21:34 |
O: blazerin takaikkunalista | Nutti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.07.2006 13:50 |
O: Blazerin (K5) takajouset yms. | O/M/V Muut | 7 | 16.09.2005 10:54 | |
o: blazerin vaihdelaatikko | O/M/V Muut | 1 | 14.12.2004 11:19 |