Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 29.11.2006, 15:47
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Tokihan tuo turboa ennen oleva pakosarjakin hiukka vaikuttaa,muttei mielestäni niin paljoa kuin vaparissa. Vaparissahan tuo vaikuttaa aika pitkälle moottorin luonteeseen..
Ja turbo moottorissa epäilisin että tolla pakosarjan pituudella ja virtaavuudella vois vaikuttaa turbo viiveeseen enimmäkseen?
Suurin hyöty varmaan tulee turbon jälkeisellä putkella. Jos se ahdistaa niin pakopaineet kasvavat liikaa ja teho tippuu. Jossakin oli että tuo down pipe ei voi koskaan olla liian iso turbo autossa?

Tiejä sitten?

Timo..

Isojen poikien leluja. mitä muuta mies vielä tarvitsee?
http://img176.imageshack.us/my.php?image=lelu6ul2.jpg
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyotan pakosarjoista LateX4 Tekniikka & Jutustelu 9 18.12.2006 19:50
blazer kymysys? Tekniikka & Jutustelu 3 21.09.2006 20:17
Kymysys työvaloista VonLeka Tekniikka & Jutustelu 9 27.05.2006 16:00
OZI kymysys pee Tekniikka & Jutustelu 10 06.01.2006 18:53
mersumiehille kymysys. Tekniikka & Jutustelu 6 16.04.2005 13:55


Sivu luotu: 17:20 (GMT +2).