![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tokihan tuo turboa ennen oleva pakosarjakin hiukka vaikuttaa,muttei mielestäni niin paljoa kuin vaparissa. Vaparissahan tuo vaikuttaa aika pitkälle moottorin luonteeseen..
Ja turbo moottorissa epäilisin että tolla pakosarjan pituudella ja virtaavuudella vois vaikuttaa turbo viiveeseen enimmäkseen? Suurin hyöty varmaan tulee turbon jälkeisellä putkella. Jos se ahdistaa niin pakopaineet kasvavat liikaa ja teho tippuu. Jossakin oli että tuo down pipe ei voi koskaan olla liian iso turbo autossa? Tiejä sitten? Timo.. Isojen poikien leluja. mitä muuta mies vielä tarvitsee? http://img176.imageshack.us/my.php?image=lelu6ul2.jpg |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyotan pakosarjoista | LateX4 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.12.2006 19:50 |
blazer kymysys? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.09.2006 20:17 | |
Kymysys työvaloista | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 27.05.2006 16:00 |
OZI kymysys | pee | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.01.2006 18:53 |
mersumiehille kymysys. | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 16.04.2005 13:55 |