Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 25.11.2006, 20:20
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

Entäs kun ajaa pitkän matkan hakemaan renkaita/vanteita kanssa offarilta ja kuulee/huomaa
perillä, että "yks renkaista on muuten puhki ja vaatii sisäkumin" tai "tää vanne ei ookkaan se 8 tuumanen mitä tulit ostamaan, vaan 7"

sekin vituttaa, niinkun moni muukin asia elämässä.
niin kun paja, joka väittää olevansa "erikoistunut offroad autoihin" , mutta missä työnjälki
on kuin amiksen työnjohtajalinjan käyneellä...

(avautuminen on aina kivaa)

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: -85 K-5 Blazerin offikamaa Kirves O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.09.2007 15:42
turbo hajos kiire hampuusi Tekniikka & Jutustelu 10 06.03.2007 08:33
mitähän hajos HJ:iin vinssistä?? hamaBJ40 Tekniikka & Jutustelu 26 04.02.2007 23:12
Offikamaa venäjältä _Metal_ Linkit 3 14.06.2006 10:06
mikä hajos patroolista? Sami_V Tekniikka & Jutustelu 32 31.07.2005 22:08


Sivu luotu: 19:24 (GMT +2).