![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
|||
|
|||
![]()
edelleen vääntö se sitä kytkintä kiusaa, vaikka olisi 0,3 bar ahtoja ja iso ahdin niin ilmaa saa koneeseen niin paljoin, että soppa palaa ja väännöt kasvaa.
Pieni ahdin ja vaikka 4 bar ahtoja on eriasia kuin iso ahdin ja kilo ahtoja... mutta kohtalaisen normaalikokoisella ahtimella hilun väännöt kasvaa vakiokytkimen sietokyvyn rajoille jos syöttö on reippaalla säädöllä. Mutta normaali uusi kytkin luisti heti, kun sen aikanaan löin reikän ja lähdin kokeilemaan, n. 2000 kierroksella kolmosella kaasupohjaan, kas ahdot nousi reiluun kiloon ja kierrokset reiluun 6000 välittömästi, eli silloin piti syöttöä ja ahtoja pienentää ennen kunnon kytkintä... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2LT Hiluksiin? | Jänkhä | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 08.04.2009 09:58 |
Kolmeykköset hiluksiin. | hiluix | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2007 21:41 |
o:hiluksiin letkulämmitin. | juupeli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 03.11.2006 16:46 |
Järeämpää rengastusta Dodge Caliberiin | JouniN | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 27.08.2006 17:54 |
O: Takakardaani hiluksiin vm 82 | O/M/V Muut | 0 | 07.10.2005 12:41 |