![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() kyllähän se paremmin joustaa kun on akselissa leveämmällä kun rungossa.tuollein tein ton takapään ja joustaa aikalailla hyvin kun etupäässä taas melkein suorassa ni ei pelaa niin hyvin. ite oon tehny lj:n tukivarsilla. tässä takaa kuva www.montenegrooffroad.com Edited by - Jii-Jii on 17/11/2006 22:03:31
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrol kierrejousitus? | MotorPsycho | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.08.2007 10:00 |
kierrejousitus hj:hin | upi7 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 07.10.2006 11:37 |
millaiset iskarit +kierrejousitus? | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 06.04.2005 15:30 | |
Kierrejousitus | Linkit | 12 | 02.12.2004 12:36 | |
sj:n kierrejousitus | Turboic | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.11.2004 09:33 |