Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.11.2006, 23:38
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

moi! l-200 on semmoinen pulma että varsinkin 88-91 4wd on tehty ns.vanhalla laatikolla(heikot laakerit)ei lienekö tekijä edes haaveillut turbon tuomasta vääntö-lisästä vasta n.92--96 alkaa olla ns. turbon kestäviä,joten mieti mitä on vaakakupeissa, itse homma on iisi-biisi tehdä. kuten myös laakeriremppa lootaan. mulla on vain ruuvattu ja imupuolelta avarrettu(ei turbo) -89 245000km ja 3. laakerit menossa.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
HJ60 turbotus? Tekniikka & Jutustelu 2 11.10.2007 10:34
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 13:15 (GMT +2).