Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 06.11.2006, 16:16
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

mulla oli viimmeviikolla ojakeikka kun joku vanha pari oli ajanut autolla T-risteyksestä yli, no tie oli hinkattu niin liukkaaksi etten saanut autolla vetämällä mitään aikaan joten vinssi käyttöön, kaveri pisti ison massikan keskelle tietä moila ja hätävilkut vilkkuen ja minä auton siihen risteävälle tiellä parkkiin ja vaijjerin tienyli hinattavan auton perään, no juuri kun sain sitä mondeotas nousemaan 20.30 cm sieltä ojasta tiellepäin niin eiköhän sieltä massikan takaa piennarta pitkin luikkaa ooppeli vauhdilla ohi ja tietysti suoraan mun vaijeriin.

onneksi kerkisin huomaan ja löysään vaijeria senverran että se osu nokkaan eikä menny nokapellin yli, tuli muuten mondeo nopsaan ojasta ylös tielle, mun auto pysy paikallaa ja opeliski pyörähti penkalle pappa ja mondeo säily ehjänä ja ooppeliinkaan ei muka tullut mitään ??? mutta jos olis tullut niin ansalangan virittäjään siitä olis vastuussa joten varokaa sitten siellä tienpäällä puuhatessanne.

nappihehku on ...
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 15:40 (GMT +2).