Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 04.11.2006, 19:01
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Jos siellä tommoset ruuviperät olis niin renkaat menis lukkoon samantien kun painaa kytkimen pohjaan tai aina kun vaihteistolta ei tule vetoa?
Tai näin minä olen ainakin matopyörät käsittänyt, Toyotan mekaaninen vinssikin perustuu tuohon, tosin siinä taitaa tulla lautaspyörän hampaat ulkokehälle tai näin muistelisin?
Vai siihen ulkokehän hammastukseenko se jarru perustuu?

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
Montenegros#10
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko erilaisia nokkia pajerossa? pallero Tekniikka & Jutustelu 23 17.01.2007 17:19
onko 2.3 ja 2.5 pajerossa sama kampiakseli? pallero Tekniikka & Jutustelu 3 21.11.2006 13:55
Pajerossa 33" renkaat ??? ja leima? onko kellään? Tekniikka & Jutustelu 26 27.09.2005 08:31
Vetopyörästö-öljyn käry pajerossa? KooJii Tekniikka & Jutustelu 13 28.03.2005 11:45


Sivu luotu: 05:11 (GMT +2).