![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Muutama rivi mersun ohjekirjasta vuodelta 1990:
"Mercedes-Benz maastoautot - rakennesarja 463 200 GE, 230 GE, 300 GE, 250 GD, 300GD Tyypin 463 maastoautolla vastaamme täysin asiakkaidemme muuttuneisiin korkeisiin vaatimuksiin. Sitä on saatavana avoautona sekä lyhyenä ja pitkänä maastohenkilöautona. Uuden maastoauton päätuntomerkit ovat: -entistä enemmän mukavuutta uudella voimansiirtojärjestelmällä -selvä tehonnousu uusilla 6-sylinterisillä moottoreilla OM 603 M 103 -ulkonäön optinen paraneminen -täysin uudella sisustuksella tietoinen hyvätasoisen henkilöautosisustuksen lähestyminen Uusissa maastoautoissa on nyt jatkuva nelipyöräveto. Tämä rakenne on mm. kehitetty siksi, että saataisiin ABS-kelpoinen voimansiirto." Sitten on kuvia jokapuolelta mersua ulko- ja sisäpuolelta ja paljon hyviä kuvatekstejä, joista "parhaita" paloja: -polttoainesäiliön täyttöaukko on peitetty luukulla, luukku lukitaan keskuslukitusjärjestelmällä -sisätila on muotoiltu uudelleen optisten ja ergonometristen näkökohtien mukaisesti -takapenkin vartalonmukainen muotoilu tarjoaa hyvän istuinmukavuuden Sivuja hallussani olevassa opuksessa on 342 ja sisältöä ei ole tarkoitettu kaikelle kansalle nähtäväksi, ainoastaan Mercedes-Benz-maastoautojen huoltoa ja kunnostuksia hoitavalle tekniselle henkilökunnalle. Jälkipainos, monistaminen tai käännös, myös osittain ei ole sallittua. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|