![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Suodattimen vaihdon jälkeen ilmaruuvi auki suodatinrungosta ja sitten polttoainepumpun käsivipua lutkuttamaan. Ellei tunnu mitään vastusta, niin nokka voi olla just yläasennossa. Silloin konetta täytyy vähän pyöräyttää. Pumppaat kunnes ilmaruuvista tulee naftaa. Ellei proseduuri huvita, niin toi kyllä yleensä ilmaantuu koneellakin, eli kone käyntiin ja hiukan kierroksia. Sammuu muutaman kerran ja on valmis, kun pysyy käynnissä. Jos ei onnistu kummallakaan menetelmällä, niin polttoainepumppu on loppu ![]() T, Antti Edit: 300Tdi:ssä on vakiona mekaaninen nokka-akselin käyttämäpumppu lohkon oikeassa kyljessä. Td5:ssa on sähköinen pumppu. Edited by - Ahosensetä on 30/10/2006 21:41:28
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Disco 245 75 16 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 16.08.2007 22:00 | |
LR Disco v8 käyttökokemuksia? | mauno | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.06.2007 22:00 |
Naftasuodattimen jatkona outo laippa? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.09.2006 11:39 |
Disco I vai II ? | Elmor | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2006 19:13 |
Disco 2 etupyörän laakerin vaihto työkalu? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.10.2005 16:35 |