Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 29.10.2006, 21:30
Junde:n Avatar
Junde Junde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.07.03
Sijainti: Klaukkala, Finland.
Viestit: 259
Perusasetus

Noissa turbo trooppereissa kannattaa varoa ettei räjäytä sitä turboa!
Yleinen vika on kun ensin annetaan kunnolla vehkeelle kenkää ja sit ku tullaan tallille heti kone seis mieluummin vielä silleen et ensin kunnolla kiekkaa et turbo jää pyörimään riittävän pitkäksi aikaa ilman öljyä!

Eli suomeksi muistakaa aina jäähdytyskäyttää muutoin turbon akseli katkeaa ja kone alkaa käydä moottoriöljyllä jolloin sammutus onnistuu vain vaihteella jarrut pohjassa. Muutoin tolla 2.8 koneella kyllä pärjää,vaikkei olekkaan maailman tehokkain paketti.

Lisäksi jos pidätte alkuperäisen jousituksen niin vahvistakaa etujousituksen runkokiinnitys sillä se repää vanhemmiten helposti kunnon metsäreissulla.

T:Junde


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa kesäkauden päättäjäiset mikjus Tapahtumat 14 30.10.2006 22:45
Pähäma hardcore VENÄJÄLLE. tapsa4x4 Tapahtumat 98 07.10.2006 13:56
Pähäma takit/lippikset! myrre Chit-Chat 0 06.12.2005 14:45
PäHäMa takit suzka Tekniikka & Jutustelu 2 17.03.2005 13:30
PäHäMa T-Paidat suzka Tekniikka & Jutustelu 8 24.07.2004 07:41


Sivu luotu: 09:00 (GMT +2).