uuden mallinen 6.2d rele on yleensä kyllä johdotettu siten että valo palaa aina kun hehkulle meneen virta, eli valon johto on samassa navassa (jos valo toimii). juuri äsken vaihtelin omaani uuden releen kun vanhaan on tullut semmonen vika että jälkihehku jää päälle, eli siis hehkuttaa kokoajan ajaessa jälkihehkulla, ja joskus normi hehkutuskin saattoi jumittaa 5 minuutiksi päällekkin, jopa kesken ajon hyvin meni virtaa

. uuteen releeseen lisäsin samalla hehkuaikaa,(n.5-8 sek.) lähtee paremmin kylmänä käymään.
mulla oli kans joskus 5.7d jolla tuli 150€ kylmäkäynnistyksä mutama, vaihdooin siihenkin ton 6.2D:n elektronisen releen, pidensin hehkuaikaa ja laitoin 60g hehkut, ei tarvinnut murehtia käyntii saamisesta.
ja jos se kone ei lämpösenä käynnisty niin siirtää sen releen pois siitä kannen päältä johonkin viileämpään paikkaan, lokasuojan päälle tms, sitte hehkuttelee semmosena puolilämpöisenäkin.
nappihehku on perseestä.
i drive the real-life lehmämobiil...