Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 22.10.2006, 22:29
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Tuo HC arvo on todella pilvissä, ei polta kunnolla. Sen pitäs olla suht vakio kuntosessa koneessa 300ppm luokkaa.
Ei mun hirviökonekkaan anna hc:tä ku joku 600-700ppm Ja siinä on nokassa 2-3mm enemmän nostoa ja asteita heti reilusti enemmän. Overlappia tuplaten.
Tuo korkea HC viittais että jossakin vois olla ilmavuoto, imusarjan tiiviste tai joku?? Mites sytkä paljonko ennekoita? Jos liikaa tai liian vähä niin voi olla korkea HC.
Onko tulpat kunnossa? Minkä merkkisiä käytät?
NGK V-SERIES tulpat tekevät muuten ihmeitä aikaan päästöille ja käynnille.
Omassa koneessa huomas heti eron kun vaihdoin Boschista NGK V sarjalaisiin päästöt pieneni reilusti (mitattu ja vaihdettu liikkeessä katsastus päästötodistusta varten) 1200ppm boshilla ja ngk tiputti 6-700ppm:ään.
Toki boshilaisilla ajettu jonkun verran, mutta pari vuotta sitten sama tilanne, hc likimain 1200ppm vaikka oli uudet boschit.
Mitään muuta muutosta ei tehty kuin vaihdettiin tulpat niin päästöt puoliutuivat.



Timo..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: RANGE ROVER 3.5L V8 -75 pete185t O/M/V Ajoneuvot 9 19.09.2006 17:03
M: Land Rover 109 Land Rover 109 STW Nettiautossa O/M/V Ajoneuvot 0 23.08.2006 12:30
M/V: Range Rover/Land Rover LRV8 O/M/V Muut 15 05.01.2006 12:06
Land Rover vai Range Rover? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 9 19.08.2004 08:33
M: Rover V8 O/M/V Muut 0 19.07.2004 10:40


Sivu luotu: 12:04 (GMT +2).