![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
|||
|
|||
![]()
En oo koskaan ymmärtäny tuota työntötanko-koneiden hohtoa. Itsellänikin on ollut useampikin Ponchon 400 ja 455 kasi ajossa, eikä niissä ole mitään muuta kehuttavaa kuin kulutus ja karisma. ..no ehkä pohja vääntö, muttei muuta.
Raakaa faktaa on se, että "moniventtiili-euro-kone-ahdettuna" hakkaa vapari jenkin mennen tullen. V8-magazinessa oli taannoin esitelty juuri tuollainen classic-mallin "yli 1000hv corvette", ja ajoin itse alastarolla 436hv Audilla 1,7 sekuntia nopeamman vartti-ajan. Jää vain kysyttäväksi että mikä funktio sillä teholla lopulta on? Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko Hj:ssä lukkoperä vakiona | kesis | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.11.2007 13:07 |
Blazerin korkeus vakiona | REPE | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.04.2007 13:53 |
Onko Suzukissa ollut vakiona taka-akselin lukkoa? | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.04.2005 13:49 |