Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 20.10.2006, 21:23
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

En oo koskaan ymmärtäny tuota työntötanko-koneiden hohtoa. Itsellänikin on ollut useampikin Ponchon 400 ja 455 kasi ajossa, eikä niissä ole mitään muuta kehuttavaa kuin kulutus ja karisma. ..no ehkä pohja vääntö, muttei muuta.

Raakaa faktaa on se, että "moniventtiili-euro-kone-ahdettuna" hakkaa vapari jenkin mennen tullen.

V8-magazinessa oli taannoin esitelty juuri tuollainen classic-mallin "yli 1000hv corvette", ja ajoin itse alastarolla 436hv Audilla 1,7 sekuntia nopeamman vartti-ajan. Jää vain kysyttäväksi että mikä funktio sillä teholla lopulta on?

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko Hj:ssä lukkoperä vakiona kesis Tekniikka & Jutustelu 8 03.11.2007 13:07
Blazerin korkeus vakiona REPE Tekniikka & Jutustelu 2 20.04.2007 13:53
Onko Suzukissa ollut vakiona taka-akselin lukkoa? Ahosensetä Tekniikka & Jutustelu 4 01.04.2005 13:49


Sivu luotu: 11:45 (GMT +2).