Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 17.10.2006, 19:27
Niko:n Avatar
Niko Niko ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.03
Sijainti: Nokia, Finland.
Viestit: 1.950
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Moni kyllä tuntuu koria korottavan mutta kaatumisvaara ja muutenkin ajomukavuudet kyllä huononee..Itellä jousien alla7.5cm korokelaput ja renkaat 280/85 r 16.
Korinkorotus nostaa painopistettä vähemmän, kuin vastaava jousituksen korotus (mm. moottori ja voimansiirto ei nouse). Toisaalta korinkorotuksella ei saada mahan alle lisää tilaa.

Korottamalla jousitusta paljon, menee edessä kulmat (casterko se nyt on) ihan pyllylleen, ja se voi tehdä autosta mielenkiintoisen maantiellä. Mutta niinhän se on, että kaikki maastoajoa parantava virittely huonontaa maantieominaisuuksia

Mulla on 40mm jousituksen korotusta ja 50mm korin korotusta. Renkaina 34x10.5-15 Swamperit, jotka ottaa takana äärijoustossa kiinni sisälokariin. Pitää rajottaa sisäänjoustoa vähän.

- Lommone Ranke Rooveri -
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rengasvalinta lumihankeen adv Tekniikka & Jutustelu 14 22.06.2006 04:34
O: Rangen ovi Range-Miki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 22.12.2005 08:45
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen PTO sippis Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 11:18


Sivu luotu: 19:28 (GMT +2).