Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.10.2006, 22:50
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quote:Soon lantsikan alipainepänikkä!
Niinhän se on. Tuli hyötykäyttöön, kun ei se sitä alipainetta oikein saa jemmattua

Lainaus:
quote:Minkäs takia tommonen muuten on tehty, ollu joutilaana efi-kamat vai?
Kaasareiden kanssa oli viitisen vuotta jatkuvaa rimpuilua. Tyhjäkäynti nousi liian korkeaksi, päästöjen kanssa oli tarkkaa ja viimeisenä niittinä kone alkoi sammua aina alamäessä.

Siihen piti tulla uudet kaasarit, jotka satuin ostamaan jo talvella, mutta ne vietiin multa yhden 3.9-koneen päälle ja vaihdossa tuli noi kilkkeet.

T, Antti

Edited by - Ahosensetä on 15/10/2006 10:15:08

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: RANGE ROVER 3.5L V8 -75 pete185t O/M/V Ajoneuvot 9 19.09.2006 17:03
M: Land Rover 109 Land Rover 109 STW Nettiautossa O/M/V Ajoneuvot 0 23.08.2006 12:30
M/V: Range Rover/Land Rover LRV8 O/M/V Muut 15 05.01.2006 12:06
Land Rover vai Range Rover? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 9 19.08.2004 08:33
M: Rover V8 O/M/V Muut 0 19.07.2004 10:40


Sivu luotu: 19:32 (GMT +2).