![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä että ootte mun mustia kuvia rukannu, sorry kun en tajunnut itse tehdä.
Se Emit löytyy kuvasta jossa on se kaatunut kuusen latva josta on kaarna aikalailla lähtenyt, se sojottaa aikalailla suoraan emittiin. En enään nostanut kuvaa topicciin, mutta profiilissa on 99-emit kuva jossa nuoli. Jos se kiinnostaa. En malta olla hiljaa tästä yleisestä keskustelusa, jos meette ja luette Warn 2005 ja tais olla sama stoori Warn 2004; eli "samat" ongelmat on ollut aiemmin ja voisin konupullon lyödä vetoa että sama toistuu 2007. Ellei organisaatiossa tapahdu jotain muutoksia. Osallistuin ihan uteliaisuuttani Warniin ja vaimo lähti mukaan kun on yksin tylsä ajaa, tai ei uskaltanut päästää yksin matkaan ilman valvontaa.... Aiemmin olin mukana kun ajettiin yli 10v ihan tosissaan kilpaa eri lajissa (olin ruuvaamassa), siis on jonkinmoinen käsitys miten kilpailuja on järjestetty. Osa teistä oli taatusti paikalla ihan oikeesti kilpailemassa ja satsasitte tähänkin kilpailuun melkoisesti; on yötämyöden autoa laitettu, voi olla että on muista hankinnoista tingitty että on saatu ostettua renkaita tai muita osia. Ja sitten ei saada edes tuloksia ja nyt on jo Torstai. Ei voi kun sanoa WTF! Koska olen ihan uusi tulokas tänne offi puolelle, en osaa verrata muihin kilpailuihin, ihmettenkin onks tämä normaalikäytäntö offi kilpailuissa? Lainaus:
ENNEN kilpailua miten se viedään läpi, siis laaditaan "käyttö ohjeet". Paikalla oleva valvoja sit varmistaa että näin tapahtuu. Ei se valvoja voi mitään jos ei ole mitään systeemejä etukäteen mietitty, esim. miten tuloslaskenta hoidetaan. Ei se nyt tällai voi olla tämänkokoisessa kisassa: Lainaus:
Juha Mut olihan siellä tottakai hyviäkin juttuja: - Maastot oli hienot, oli kaikenlaista vaikeusastetta - Nastaa porukkaa - Hyvä ruoka - Lämmin keli, satoikin sillai sopivasti - Eikä hyttysiä Edited by - Td5 on 12/10/2006 16:30:58 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Warn Trophy 2007 Kuvat | samisami2 | Tapahtumat | 10 | 14.10.2007 19:07 |
| Talvieksytys-07 kuvat ja kommentit | LaaLaa | Tapahtumat | 190 | 11.10.2007 12:58 |
| Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
| Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |
| WARN TROPHY | 4wdass | Tapahtumat | 10 | 17.06.2004 10:28 |