![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#27
|
||||
|
||||
|
Ai saakeli, niin onkin. Nyt kun tallensin kuvan ja pienensin sen, niin näki kokonaisuuden. No, pitää yrittää ton kanssa saada Suburbaniin 33" alle
![]() Voiko muuten käyttää 2500-sarjalaisen rengasta vertailurenkaana 1500-sarjalaiseen? Tuo LT235/85R16 kun on "isommasta" Suburbanista. Heikki H. FJDC Montenegros #21 ================================================== FireDragon Blazer 307+TH350+NP205+D60+14FF+38,5Bogger Edited by - 4x4_76 on 11/10/2006 23:08:04 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Chevrolet Blazer, GMC Jimmy tms. diesel jenkki | BlackZ | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 09.12.2008 20:29 |
| M:GMC Jimmy 6.2 | mehtämörö | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 08.11.2007 19:59 |
| O: Blazer/Jimmy K5 pari nippeliä. | Gemari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.05.2007 20:30 |
| M:GMC Jimmy 6.2D | O/M/V Muut | 6 | 14.12.2005 19:13 | |
| O: Chevy Blazer/ GMC Jimmy | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 0 | 07.03.2004 22:52 |