Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 11.10.2006, 17:36
MrShit:n Avatar
MrShit MrShit ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.11.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 134
Perusasetus

Oma 1.3 G13B tekniikanvaihto onnistui pienen virityksen osalta ihan ok. Kansi työstettiin virtaavammaksi. Vakio kansi oli tuossa ainakin karmeen näköinen. Lisäksi erilliset tyhjäkäynti "virtauskanavat" tukittiin. Imusarja työstettiin myös ja kohdistettiin. Tuo on aina halpaa viritystä ja eron huomaa ainakin näissä suzukeissa.

Nyt kun vertaa vanhaan 4K tekniikkaan, vetää tuo ihan erilailla. Painoakin hävis hieman, suikka painaa nyt n. 990kg (235/75 kumit). Etulehdetkin taas "hymyilee".

Jos tuota nokkaa vielä hierasis ja paremman pakosarjan sais laitettua niin vois eroa tulla vielä lisää. Koneessa on tosin vielä ohjelmoitava ruisku, joten siitä tulee omat lisänsä. Olis tuossa vielä suorasytkä rojuja, mutta taidan nyt keskittyä vaan ajamiseen kun leimakin tuli toissa päivänä...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Ford viritys kirja ekam O/M/V Muut 4 30.07.2007 17:37
Viritys/tulipalo Ipe64 Tekniikka & Jutustelu 7 26.05.2006 16:55
hilux 2,4td viritys???? Tekniikka & Jutustelu 1 16.06.2005 21:15
-84 Veten viritys Vuosimallit 1984-1996 9 03.03.2003 20:43
Viritys Lars Motoring 0 18.06.2002 07:24


Sivu luotu: 04:52 (GMT +2).