Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Niilo Paasivirta - Correct Opinions
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Niilo Paasivirta - Correct Opinions Tänne on koottu Niilo Paasivirran kirjoittamia mielipiteitä.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 09.10.2006, 15:41
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
"Et sanonut mitään uutta. Sinulla ei siis ole mitään näyttöä argumenteillesi."

Sanoitko itse? Et. Tämä alkaa mennä "onpas näyttöä!" "eipäs ole!" -tasolle, eli taannumme lastentarhaan.
Niin, totesin jo, että jankkaat samaa etkä esitä mitään todisteita. Nyt jankkasit taas sitä, että jankkaat samaa, ja että sinulla ei ole todisteita. Kyllä se on jo nähty monta kertaa.
Lainaus:
quote:
Minä olen kuitenkin meistä se, joka ei ole väittänytkään omistavansa muita todisteita kuin mitä itse tiedän. Sinulta taas löytyy puheiden mukaan todisteita vaikka millä mitalla, kuitenkaan niitä ei kukaan ole kukaan nähnyt.
Paitsi sinä. Sinähän sanoit, että minulla niitä todisteita on. Valokuvia wicca-menoista ei voi valitettavasti näyttää, koska niissä esiintyy alaikäisiä nuoria ja osa on julistettu salaiseksi.

Mutta täällä Jyväskylässä löytyy metsistä kyllä vielä wiccojen rituaalipaikkoja. Minulla ei taida nyt olla kuvia niistä, mutta näyttävät tämän kaltaisilta:

Näitä paikkoja on useitakin. Kunhan ehdin, niin käyn metsässä ottamassa niistä kuvia. Sitten saat niitä kiihkeästi kaipaamiasi kuvatodisteita ja sen jälkeen voitkin kääntyä totiseen kristinuskoon, kun väitteet on todistettu kiistattomasti.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 00:19 (GMT +2).