![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
No mulla ainaskin meni niin että ensin mitattiin auton korkeus ja pyörännavasta lokarin reunaan. Sitten vaihdoin renkaat ja piemmät riipukkeet alle ja kävin uudestaan konttorilla. Sitten mitattiin auton kokonaiskorkeus ja taas se lokarin ja navan väli.
Rekiswteriotteeseen tuli maininta noista pitemmista riipuista tyyliin "korotettu vaihtamalla 60 mm pitemmät riipukkeet. Tuo kokonaiskorkeus mitattiin siksi että HJ ei saisi olla yli 198 cm korkea (183 + 15). Eli nyt on alla 33" renkaat ja tuolla riipukkeella tulee 30mm niin auto on nyt muistaakseni 192 korkea. ja kun kuvat on niin kivoja niin tuo auto on nyt noin 30 mm korotettu .... ![]() t. Jussi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluxin rengaskulmat korotuksen jälkeen? | j1s | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 19.04.2008 11:22 |
SOA:n katsastus | -Captain- | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 05.05.2007 15:22 |
katsastus | offirauta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2006 13:05 |
Korotuksen määrittäminen kisoissa | -sami- | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.02.2006 21:54 |
KATSASTUS | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.02.2005 14:01 |