![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mielestäni kyllä Eli siis puola tulee tautisen kuumaksi just ja just kärsii koskea? Pitääkö olla niin kuuma?
Nyt kyllä kun tuossa tarkistelin muita juttuja niin bensapumpun maa oli vähän niin ja näin ja samoin suodatin ? Laitetaan warniin nyt varuilta vielä esivastuksellinen puola kiinni? Ei viittis siellä joka 15 min välein viilenellä sitä. Kiitos varpin tiimoilta ehdin hätäpäissäni jo hankkia sellaisen katotaan miten se sitten kestää? S |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Range Rover -76 3,5l puola | jussi83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.04.2008 15:48 |
| 305 kärähti puola?? | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 17.07.2007 15:57 |
| Series Lantin 109" runko: (tuli räpättyä kuvia...) | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 31.12.2005 11:14 |
| Lantin kone käy _kuumana_ | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.07.2004 22:05 |
| Puola uusiksi? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.10.2003 18:25 |