Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 03.10.2006, 09:07
lantikka:n Avatar
lantikka lantikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 21.01.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 1.181
Perusasetus

Mielestäni kyllä Eli siis puola tulee tautisen kuumaksi just ja just kärsii koskea? Pitääkö olla niin kuuma?

Nyt kyllä kun tuossa tarkistelin muita juttuja niin bensapumpun maa oli vähän niin ja näin ja samoin suodatin ? Laitetaan warniin nyt varuilta vielä esivastuksellinen puola kiinni? Ei viittis siellä joka 15 min välein viilenellä sitä.

Kiitos varpin tiimoilta ehdin hätäpäissäni jo hankkia sellaisen katotaan miten se sitten kestää?

S

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Range Rover -76 3,5l puola jussi83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.04.2008 15:48
305 kärähti puola?? Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 8 17.07.2007 15:57
Series Lantin 109" runko: (tuli räpättyä kuvia...) uretaani Tekniikka & Jutustelu 7 31.12.2005 11:14
Lantin kone käy _kuumana_ Shuttle Tekniikka & Jutustelu 8 12.07.2004 22:05
Puola uusiksi? Paavo Tekniikka & Jutustelu 0 08.10.2003 18:25


Sivu luotu: 19:25 (GMT +2).