![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Laasoselta Limusiini olis ainakin erikoinen..<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
<center>-87 Lada Niva ¤projekti kesken¤- -Niva offis projekti *keskenpahasti*- Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk</center> |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hummer H3 | Rabarberg | Linkit | 7 | 25.01.2008 12:41 |
| Vuokrataan: UAZ hääautoksi!!! | Revolver | O/M/V Muut | 5 | 31.05.2007 15:50 |
| UAZ hääautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.05.2006 21:02 | |
| HUMMER H1 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.11.2005 13:12 | |
| Hummer | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.08.2005 20:59 | |