Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.09.2006, 12:12
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.734
Perusasetus

Itte en kyllä mitään th-350 laittais tuon koneen perään. Tuo aski syö kaiken voiman koneesta ja pelkästään stallspeedin määrittely tuolle koneelle tuo varmasti päänvaivaa. Kukas se omisti sen turbo Hj:n samaisella askilla, ei vissiin siinäkään kulkupuolella juhlittu? Aiemmat vedessä ajelutkin pitäisi vaihdon jälkeen unohtaa.

Jos pitäisi saada mahdollisimman vahva laatikko, sovittaisin Hj:n manuaalin tuohon. Kytkinakselilla on sama booritus kun Chevyissä, joten kytkimiä ja asetelmia löytyisi varmasti. Hankintahinta olisi halpa ja vesileikit saisi jatkua. Miinuksena: taka-akselin joutuisit vaihtamaan, mutta mikähän kohta ratkeaa sitten kun aski kestää????, Hj:hin on saatavilla 4,88 välitys, joka sulla on varmaa nytkin käytössä, vauhtipyörän joutuisit soveltamaan, mutta niin joutuisit vetolevynkin, kytkinkopan joutuisit soveltamaan, mutta sama juttu th-350:sessä.



www.alanmiehet.com #1

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: BJ-75:n vaihteisto Tumppi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.03.2008 12:56
O:LJ vaihteisto bj45lava O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.04.2007 20:28
O: Gaz 66 vaihteisto Rane_69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.12.2006 20:29
O: HJ vaihteisto RangeJohtaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 16.09.2006 20:33
o:bj-40 vaihteisto O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.01.2006 11:45


Sivu luotu: 15:11 (GMT +2).