![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tavallisen bensiinin hapetusaika ei ole järin suuri. Eli moottorin seisoessa pitkään bensiini "tervaantuu" polttoainejärjestelmän kriittisiin osiin: kaasuttimen suuttimet ja ruiskutussuuttimet. Ongelman voi välttää ajamalla moottoria ennen säilytystä esim. Nesteen Futura Green:llä (=pienkonebensiini). Se ei (valmistajan mukaan) kuiviin haihduttuaan hartsiuta, sakkauta tai muuten likaa polttoainejärjestelmää.
Motoristit on tätä keinoa käyttäneet jo kauan ja kuulemma toimii hyvin. Liikkuva jääkaappi rules.... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2L ja 2L-T koneiden tiivisteet | Optime | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.08.2006 18:24 |
Mersun koneiden painot ? | kesis | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.08.2006 10:30 |
Dieselin säilyvyys?? | vesku.r | Chit-Chat | 4 | 15.06.2006 07:52 |
sesonki asiaa=>talvirenkaat ja niiden säilyvyys? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.08.2004 22:27 |
hj 60 ja 61 koneiden erot,mitä kaikkee?? | Ahma | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.01.2004 19:19 |