Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 18.09.2006, 15:05
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

No ei ihan pelkän "tyynigin" takia.
Mulle helpoin tehdä pelkillä teräs/teflon putkilla
etupäässä tarkoitus tuoda tukivarsia pitkin runkoon ja sieltä tehostajalle sama takana tukivarsia pitkin runkoon ja sieltä tehostajalle. Toi letku antaa anteeks jonkin verran paremmin osumia akselilla jos ja kun niitä tulee.
Ja kun letkut menee tukivarsia pitkin ei joustoissa ole varaa että letkut ei riitä?
Niin ja jos tulee osuma letku ei katkea vaan pitäis irrota helmiliitkosesta ennen katkeamista joten korjaus pitäis onnistua paikan päällä jos on helmiä mukana....

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Honda tuning psinis Chit-Chat 17 07.02.2007 20:18
hj:n jarru levyt ja jarru tehostin badboy69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 29.03.2006 15:09
FACELIFT + more tuning -juhani- Tekniikka & Jutustelu 58 18.08.2005 13:53
O:RANGEN jarru osaa Niilo O/M/V Muut 3 24.01.2005 18:23
Suzuki tuning BeGe Tekniikka & Jutustelu 3 22.10.2004 21:49


Sivu luotu: 01:54 (GMT +2).