![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Minulla on CAD-kuvana 3B-koneen laipat, noita menee siis neljä per pakosarja. Voin esim. sähköpostitse laittaa .dwg-tiedoston jos kiinnostaa itse leikkauttaa noita jossain (vaikka yksityisviestillä osoite ettei ala spämmi lentää).
Kotikutoisen pakosarjan paremmuus riippuu aika paljosta. Toistuvalle lämpörasitukselle altistuvat kappaleet ovat pääsääntöisesti parempia valettuina kuin hitsattuina, mutta ohutseinäisten, yhtä pitkien putkien valaminen on hiukan hankalahkoa joten virtaukset on mahdollista saada paremmaksi omalla tuotoksella, tosin kannattaa muistaa autotehtaan resurssien ällistyttävä moninkertaisuus autotallin resursseihin kokeilla ja hienosäätää mahdollisia ratkaisuja. Toisaalta autotehtaalla on iänikuinen kustannuspeikko nakertamassa ihanteellisten ratkaisujen toteutusmahdollisuuksia. Tai jotain sinnepäin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: 2L2 koneen pakosarjan laippa | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.05.2008 22:48 |
2L-T LJ70 pakosarjan tiiviste | ZhT | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 23.02.2008 19:08 |
pakosarjan osat | Nutti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.02.2008 22:15 |
Pakosarjan tekijöitä??? | LateX4 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 06.01.2007 05:10 |
Rangen pakosarjan pultit | Sakke | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.10.2004 17:04 |