Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 13.09.2006, 08:03
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.477
Perusasetus

Lainaus:
quote:Mun on ihan pakko kysyä, että miks ihmeessä se runko pitää tehdä putkesta, varsinkin, jos ei ole aiempaa kokemusta putkirungoista.
Selittykseksi ei kelpaa, että siitä tulee NIIN kevyt kun tekee putkesta.
Ota lähtökohdaksi mielummin esim. Sj 410 suzukin runko joka painaa kokonaisena täydellisenä alle 60kg ja hieman kun siitä poistaa niitä "turhia" ulokkeita, niin paino jää n. 40kiloon.
Maastureiden rungot on tehty joustamaan. Se kun yhdistetään jäykkään turvakaareen niin lopputulos on (mun mielestä) kompromissi. Itsekin olen putkirungosta kiinnostunut, mutta "tyhjästä rakentaminen" on tämmöiselle kokemattomalle turhan vaativaa. Oma suunnitelma on käyttää kokonaista autoa lähtökohtana ja korvata kantava rakenne pala palalta tikapuurakenteella ja turvakaarella, ja saada siten aikaan jäykkä kokonaisuus.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
RockCrawler.com Reintsi Linkit 0 11.10.2007 10:25
OT:Gaz jeep rockcrawler Ruotsissa O/M/V Ajoneuvot 1 18.08.2006 07:22


Sivu luotu: 08:55 (GMT +2).