![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Kaasaripeleissä oli viritysmies penkitellessän huomannut jotta heittelee seokset jotakuinkin perseelleen verrattuna normi ysivitoseen. Oli sitä mieltä että sisältää happea enemmän ja tätäkautta palaminen on "kuumempaa". Oli vartavasten testaillut samalla jokkismoottorilla noita eri bensoja.
Ruiskupeleissähän happitunnistin pitänee huolen ettei pääse sopat laihalle, kaasareissa kukaan ei ole seosta rikastamassa yläkierroksilla. Selittäisi myös noita moponmoottoreiden särkymisiä jos näin on oikeasti tapahtunut... Mutua suurelti tämäkin tosin.. Samppa Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Shell morlina oil 10 | HojoAna | O/M/V Muut | 0 | 19.03.2008 10:20 |
diesel power | mauno | Chit-Chat | 2 | 20.11.2006 20:00 |
M:Power patrol | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 01.09.2006 07:45 |
Power of Toyota | ugly_hj | Linkit | 11 | 18.01.2006 17:25 |
Power Valve C3 | Yleiset | 1 | 14.08.2004 19:54 |