![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No trialiahan voi harrastaa monella eri tasolla, eli kannattaa varmaan enste hieman miettiä, että millaista meinaa ja paljonko olis oikeesti mahdollista laittaa autoon rahaa kiinni, millainen auto nyt on ja haluaako sitä "raiskata" vai tekeekö ihan erillisen auton.
Eli kerros hiukan. Mua itte trialissa kiehtoo, että mitä vaikeemmasta paikasta voi vielä päästä ja siks ajellaan Protoissa. Toinen mikä kiehtoo on toi autojen vapaa kehitteleminen. Mut nää siis vaan mun näkökantilta. Kerros hiukka lisää, että mitä luokkaa mietit, millaisissa paikoissa tykkäät rytää ja millaiset rakentelu mahdollisuudet on ja rakentelu taidot kans...nii ja paljon suunnilleen euroja saa kulua auton tekemiseen. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Veli Venäläinen ja vähä amerikkaa | MoggiMies | Linkit | 3 | 16.10.2007 09:46 |
Tietoa GD:n vaihdelootasta? nyt on jo vähä,, | axo | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 17.09.2007 08:39 |
hj:n väritys muuttu vähä | Maasturiprojektit | 0 | 09.07.2007 10:07 | |
Vähä äxöniä... | Linkit | 2 | 26.06.2004 17:54 | |
Nyt tarttis vähä jeesiä | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 29.02.2004 15:20 |