Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 11.09.2006, 15:36
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

No trialiahan voi harrastaa monella eri tasolla, eli kannattaa varmaan enste hieman miettiä, että millaista meinaa ja paljonko olis oikeesti mahdollista laittaa autoon rahaa kiinni, millainen auto nyt on ja haluaako sitä "raiskata" vai tekeekö ihan erillisen auton.

Eli kerros hiukan. Mua itte trialissa kiehtoo, että mitä vaikeemmasta paikasta voi vielä päästä ja siks ajellaan Protoissa. Toinen mikä kiehtoo on toi autojen vapaa kehitteleminen. Mut nää siis vaan mun näkökantilta.


Kerros hiukka lisää, että mitä luokkaa mietit, millaisissa paikoissa tykkäät rytää ja millaiset rakentelu mahdollisuudet on ja rakentelu taidot kans...nii ja paljon suunnilleen euroja saa kulua auton tekemiseen.



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Veli Venäläinen ja vähä amerikkaa MoggiMies Linkit 3 16.10.2007 09:46
Tietoa GD:n vaihdelootasta? nyt on jo vähä,, axo Tekniikka & Jutustelu 22 17.09.2007 08:39
hj:n väritys muuttu vähä Maasturiprojektit 0 09.07.2007 10:07
Vähä äxöniä... Linkit 2 26.06.2004 17:54
Nyt tarttis vähä jeesiä Tekniikka & Jutustelu 8 29.02.2004 15:20


Sivu luotu: 20:42 (GMT +2).