Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 05.09.2006, 10:29
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.617
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Saako akselistot kaventaa? Ohjaushilppeet ei kuulemma saa itse modata eli pitää olla ostettua tavaraa (E-merkintä tai vastaavaa). Saako etuaksulan katkaistaa ja kääntää siten että ohjausgeometria pysyy samanlaisena vaikka murikan osoittaa "oikeaan suuntaan".

Ja katsurille pitää kelvata siis...
Ohjauslaitteita ei saa hitsata, mutta esim raidetangon voi lyhentää vaikka sorvissa. Akselin voi katkaista ja kääntää, itseasiassa pitää niin auton ajo-ominaisuudet pysyy kunnossa.

Heikki H.

FJDC
Montenegros #21
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D60+14FF
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Chevyn suurimmat sallitut renkaat Rytari Tekniikka & Jutustelu 18 13.12.2011 07:59
Sallitut korin muutokset ? HannuN Tekniikka & Jutustelu 1 17.09.2007 20:57
Unimog akselistojen stefat ja jarrut Taisto Tekniikka & Jutustelu 11 10.06.2006 13:25
avo c303 turvakaaret kisoissa sallitut? vk4wd Tekniikka & Jutustelu 8 09.11.2005 20:49


Sivu luotu: 11:40 (GMT +2).