![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos rungon numerosta ei oo mitää luettavissa, niin pitää hommata Vemic autolta maahantuontitodistus.
Sillä paperilla saa sitte lyödä (tai kaivertaa niinku minä tein) runkonumeron uudestaa. Eikä oo mikää pakko laittaa niin idioottimaiseen paikkaan kuin missä alunperin oli. Varaudu siihe että katsastaja haluaa todeta moottorin numeron. Se löytyy syöttöpumpusta perää kohti, lohkon kupeesta. Voi kyllä olla eri kone jos on keula kolhittu. Jokseenki noin se menee, tuntuu tätä kirjottaessa et jotain unohtu... Ei kyl pitäs kun viime keväänä selvittelin samaa hommaa ittekkin. Seuraava voit olla sinä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Pajeron U-pultit | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 18.01.2007 21:43 |
M: Pajeron laatikko, yms. | KIM | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 30.08.2006 06:45 |
M: Pajeron takalehtijouset | RHR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.07.2006 12:37 |
Pajeron vetarimurskaa. | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.06.2006 10:03 |
Pajeron 3l V6 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.06.2005 12:04 |