Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 05.09.2006, 07:12
okkiM:n Avatar
okkiM okkiM ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.01.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 605
Perusasetus

Jos rungon numerosta ei oo mitää luettavissa, niin pitää hommata Vemic autolta maahantuontitodistus.
Sillä paperilla saa sitte lyödä (tai kaivertaa niinku minä tein) runkonumeron uudestaa. Eikä oo mikää pakko laittaa niin idioottimaiseen paikkaan kuin missä alunperin oli.
Varaudu siihe että katsastaja haluaa todeta moottorin numeron. Se löytyy syöttöpumpusta perää kohti, lohkon kupeesta. Voi kyllä olla eri kone jos on keula kolhittu.

Jokseenki noin se menee, tuntuu tätä kirjottaessa et jotain unohtu...
Ei kyl pitäs kun viime keväänä selvittelin samaa hommaa ittekkin.

Seuraava voit olla sinä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Pajeron U-pultit vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.01.2007 21:43
M: Pajeron laatikko, yms. KIM O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 30.08.2006 06:45
M: Pajeron takalehtijouset RHR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.07.2006 12:37
Pajeron vetarimurskaa. luppakorva Tekniikka & Jutustelu 7 12.06.2006 10:03
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 13:43 (GMT +2).