Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 01.09.2006, 07:34
BeGe BeGe ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.04
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 776
Perusasetus

Itsellä OLI kanssa tuollainen ruotsin tieliikennelaitoksen hyväksymä z-mutka. Ei edes viitsinyt kokeilla rekisteröintikatsastusta. Ei mene mulle jakeluun miten tollasen voi saada leimasta läpi. Tälläisillä virityksillä kärsii koko harrastusporukka jos ja kun jotain tapahtuu. Lähtökohta

Tuli sitten jyrsittyä tollainen. Työ tunteja meni sen verran että nykyään laittaisin tilausta jenkkilään tai sitten pitäisi olla automaattijyrsin. Raidetanko ja ohjausvarsi on toteutettu suzukin raidetangon päillä.


EDIT onpas kuvilla kokoa..

Edited by - baxxter on 01/09/2006 11:44:18

Edited by - BeGe on 01/09/2006 18:03:18

Edited by - BeGe on 01/09/2006 18:04:29
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Langaton netti toimimaan (linux)? D-Link DWL-G122 samisami2 Helpdesk 15 05.01.2008 12:06
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
panhard VS watt link SoSo Tekniikka & Jutustelu 41 24.08.2005 04:25
safari gard 3 link Ossi_p Tekniikka & Jutustelu 3 25.11.2004 09:41


Sivu luotu: 20:32 (GMT +2).